Nog 1 weekje - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisa Oosterwijk - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisa Oosterwijk - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Juni 2014 | Nederland, Roosendaal

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog 1 week en ik vertrek naar Loissin (Oost-Duitsland). Veel mensen vragen aan mij of ik er zin in heb? 'Ik kan niet wachten' zeg ik dan. Ik heb hier al heel het jaar naar uitgekeken, en nu komt het moment steeds dichterbij. Voor mij eens een andere vakantie als anders. Niet lui aan het strand gaan liggen in Zuid-Frankrijk, maar de animatie op een camping gaan verzorgen.

Inmiddels zijn de plannen ook gewijzigd en sta ik 7 weken op dezelfde camping. De camping ligt aan het strand en schijnt een prachtige omgeving te hebben. Ik kan het niet beter treffen denk ik zomaar.

De eerste 2 weken ben ik alleen verantwoordelijk voor de animatie op de camping. En of ik het spannend vind? Nee eigenlijk niet, ik zie het wel als een uitdaging. Buiten dat ik de animatie alleen doe zal ik dus daar buiten ook alles alleen moeten doen. Dit houd in dat ik op het fietsje mn boodschappen moet doen, mn eigen eten maken ect. Een hele leuke uitdaging vind ik !
Na 2 weken krijg ik er een collega bij die in totaal 3 weken bij mij op de camping zal zitten, wat ik erg gezellig vind!
Mijn collega zal na 3 weken weer huiswaarts keren en zal ik de laatste 2 weken van de vakantie dus weer alleen op de camping zijn.

Mijn bedoeling is om iedere week hier een verhaaltje te schrijven, zodat ik jullie van mij ervaringen op de hoogte kan houden.

IK HEB ER ZIN IN !!!


  • 27 Juni 2014 - 16:14

    Yvonne Karstens:

    Hé ho die Lisa,
    leuk dat je ons zo op de hoogte houd. Heel veel succes, en geniet ervan;-)
    Groetjes van

  • 27 Juni 2014 - 18:03

    Lisette Brouwers:

    Hoi lisa, nou het is een leuk stukje geworden hoor, leuk om straks te lezen wat je daar allemaal meemaakt. We gaan je volgen!!!!! Lieve groetjes de buurtjes. Succes xxx

  • 28 Juni 2014 - 22:22

    Mike Van Lonkhuizen:

    Lieske,

    Zet hem op! We gaan je missen, geniet er van,verrijk je
    en kok snel terug!

  • 07 Juli 2014 - 14:19

    Joost Oostewijk:

    Hoi Lisa,

    Met een goed gevoel, Nederland had ook nog eens gewonnen van Costa Rica, afgereisd naar Nederland.
    Het gaat je met je spontaniteit zeker lukken tussen de vriendelijke mensen aldaar.

    groet,
    Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 2663

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Animatrice in Duitsland

Landen bezocht: